ONSDAG

världens finaste♥



helt slut efter en dag på praktiken från 7-16. börjar kännas enformigt att bara skriva om praktiken, men tänk så deprimerande det kan kännas innan jag ska dit, men hur himla kul och mysigt det är när jag väl är där. tycker om alla så mycket, och det kommer inte bli lätt att lämna alla goa gamlingar om en vecka, och verkligen inte heller personalen!
vid fyra tog jag bussen till stan och letade efter en present till min mamma som fyller år på fredag. köpte två krämer för 100 kr som egentligen skulle kostat 400 ihop, kicks hade nämligen 70%!
efter många om och men övervägde jag även att ta en 40-minutare på löpbandet och hej vad nöjd jag känner mig efter! ska nu slå mig ner i sängen och se några missade avsnitt av BB!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0