TORSDAG

imorgon är det sista dagen på praktiken! efter en fotbollsträning stod jag flitigt och bakade kärleksmums som jag ska ha med mig imorgon och bjuda på. känns både skönt och otroligt himla tråkigt och sorgligt att sluta. känns konstigt att lämna alla man har i stort sätt umgåtts med under en månad. ska varje fall satsa på sommarjobb där nästa år och åka tillbaka till mina gummor och gubbar!

imorgon ska jag även åka ner till skåne efter praktiken för tävling med gymnastiken hela helgen. är inte alls sugen på att åka bort nu när jag äntligen är ledig, men jag vet att det kommer bli grymt kul! vi ses helt enkelt inte förens tidigast på söndag. PUSS!





tre gamla bilder från juluppvisningen 2009.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0