JAG SAKNAR DIG

precis hemkommen från en underbar kväll med min fina towe. jag har nog aldrig i hela mitt liv gråtit så mycket till en film som jag gjorde till "jag saknar dig". Både jag och towe grät verkligen konstant och man fick kämpa för att inte låta allt för mycket. men som tur var så var vi inte de enda som tyckte filmen var så sorglig. det hela gjorde det ju inte bättre när jag själv har en tvillingsyster, så jag levde mig verkligen in i filmen. skådespelarna var kanske inte de bästa, men eftersom filmen var så himla fin, så gjorde det ingenting. rekomenderar filmen starkt, man får sig verkligen en tankeställare!




två bilder från ikväll. första från fikan på rådhuset och andra precis innan bion började. tycker om dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0