SISTA DAGEN PÅ SOMMARLOVET

usch vad det känns som att jag har stressat idag. efter att robin hade jobbat natt kom han hem till mig och sov halv sju imorses. vid elva lät jag han ligga kvar medans jag tog mig en tur på stan. tänkte unna mig lite eftersom skolan faktiskt börjar imorgon! så fick med mig ett par kassar hem och är nöjd som attan! sen ställde jag mig och lagade mat som tog sjukt mycket längre tid än vad jag trodde, vilket kommer resultera i ordentlig håll på träningen ikväll. robin har precis åkt till tibro för att också träna och sen senare ikväll kommer han tillbaka till mig för att titta på skräckfilm och mysa innan han åker till jobbet igen. det blev trots allt en bra sista dag på sommarlovet, spenderad men den jag tycker om bäst!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0