sommarlov

hade en trevlig kväll hemma hos lina i onsdags. har världens bästa arbetskamrater och då kan det väl nästan inte bli annat! stannade över natten och sov kanske tre-fyra timmar innan det var dags att gå upp och jobba. under dagen mådde jag inte alls bra i kroppen och hade jätteont i halsen. så fick hoppa över fotbollsmatchen jag skulle ha spelat på kvällen och åkte hem tidigare från jobbet. blev inte förvånad när jag hade feber, men som tur var kom min robin och myste med mig i alla fall. skulle ha haft min sista dag på jobbet igår, men fick hoppa över den. sjukt besviken på att jag inte fick göra min sista dag, men nu har jag vilket fall sommarlov!
igår hade även jag och min robin ett och ett halvt år tillsammans. trots att jag var sjuk hade vi en jättemysig kväll!

 


hade inte många bra bilder från i onsdags, men en från igår på mitt och robins mys, fick jag till!

idag ska jag bara ta det lugnt och försöka få ut den sista förkylningen ur kroppen. måste måste måste blir friskt, har planer varje dag framåt i en vecka! börjar med att lägga mig ute i solen, nu när den äntligen har tittat fram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0