TISDAG-ONSDAG

hade en grymt bra dag igår. min saknade vän alexandra kom till mig vid tolvtiden och vi hade hela dagen på oss för lite kvalitétstid. pratade om det vi hade missat och såg en bra film hon hade med sig. på kvällen när hon hade begett sig hem åkte jag upp och tränade fotboll. efter träningen hade jag en lika grym kväll som dag. min andra saknade vän ida kom på besök till mig. vi satt och pratade i ett hela kvällen!

idag har jag tre dagar kvar på jobbet och hade jag haft fyra hade jag inte klarat av den fjärde! jag är så sjukt slut och färdig med jobbet att tre dagar bara får vara nog. ikväll efter jobbet stannar jag i skara för partaj med alla jag jobbar med. tror det kommer bli en bra kväll efter en lång dags arbete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0