FREDAG-LÖRDAG-SÖNDAG

hej igen! har haft fullt upp hela helgen så har inte haft någon tid alls för datan! har haft en jättebra helg, som gick sjukt fort! i fredags kom min fina vän nicole hit från falkenberg och hon var precis sig lik efter att jag inte träffat henne på ett helt år. så i fredagskväll åkte vi ut till ingenstans, närmare bestämt fägre, hem till fredrik. vi hade en riktigt trevlig och bra kväll och avslutade den en stund inne i stan på matfestivalen. på lördag morgon åkte jag in till stan igen för att jobba hela dagen fram till halv sex. jag stod i ett av mattälten, som heter riviera, och gav ut mat hela dagen. sen när jag hade slutat mötte jag upp nicole, felicia, malin, robin och linus, så spenderade vi därefter hela kvällen på matfestivalen. massor mat, karuseller och trevliga människor fick vi gott av. avsluatde kvällen hemma hos mig och felicia med lite film och mys innan vi alla låg och sov i soffan. det blev en jättemysig kväll! idag tog jag och nicole oss en snabb runda på stan, innan hennes tåg gick hem. när jag hade kramat henne hejdå åkte jag hem och åt, och sen iväg på match. det blev 2-2, mot det laget vi förlorade med 11-0 mot sist, förstår ni då hur jävla glada vi blev? det blev som en moralisk vinst! så grymma var vi, och vi kämpade så grymt bra hela matchen ut! så nu somnar jag gott inatt och ska avsluta min helg med söndagsmys och film med mamma. hoppas i alla fall några har orkat sig igenom hela denna långa text! KRAM!

fredagskväll:







lördagskväll:










avslutar med en bild på nicole, sååå söt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0