FREDAG - DAN FÖRE DOPPAREDAN

Jag har haft en helt underbart mysig dag idag. Imorses åkte jag och Robin hem till honom. Hemma hos honom fick jag paket utav hans familj, så söta! Vid lunchtid åkte jag, Robin och hans syskonskara hem till deras mormor och morfar för att ha minijulafton. Jag fick julklapp där med av hans underbara mormor och morfar, så jag har tjuvstartat julen riktigt ordentligt. Och jag fick ju flera jättefina julklappar utav Robin igår med!♥
Jag har ätit så otroligt mycket idag. Allt ifrån julmat, tomtegröt, godis och kakor. Kan knappt se framför mig att jag ska äta imorgon med...
Nu är jag hemma och har kramat om min morfar som har kommit till oss idag. Ikväll ska jag skriva rimm, baka ännu en sort julgodis och avsluta med att somna till "love actually" ihop med Felicia.

Jag är jättetråkig som inte har några bilder, men har inte orkat ta några kort de sista. Men imorgon har jag tänkt att ta lite kort på självaste julafton. Så håll ut! KRAM OCH GODNATT!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0