FREDAG

underbara fredag! det känns som att det var måndag igår, men man lyckas alltid behöva helgen lika mycket ändå. gick i skolan till halv fyra idag och var helt dödens när jag satt på bussen hem. är lika dödens nu, men efter att ha proppat i mig tacos till middag känns allt lite bättre. ska om en timma åka till konstgräset i stan och träna fotboll. fotbollsträning på en fredag är verkligen det sämsta man kan ha, men när man ändå bara ska mysa hemma ikväll kan det faktiskt vara riktigt skönt att ge sig ut och träna! robin kommer till mig senare och då ska bara han och jag ha fredagsmys♥



en bild på mig och min älskling från när vi var i kroatien i somras♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0