ONSDAG

jag har haft en riktig toppendag idag och hunnit med en hel del! började klockan halv tio och skrev ett samhällsprov. skrev närmare 20 stycken A4-papper men kan inte riktigt avgöra om något av det jag skrev var vettigt. det känns i alla fall så jävla skönt att det är över och det känns som att en stor tung stress har börjat lätta. efter provet var resten av dagens lektioner inställda så då gick jag och felicia ner en snabbis på stan och handlade lite julklappar. sen svängde jag förbi gymmet och tränade med noll motivation i bagaget, men jag gav mig inte i alla fall! efter gymmet åkte jag hem och duschade och åt mellis, sen åkte jag tillbaka till skövde för att träffa min saknade vän ida. vi tog en mysig fika på rådhuset med varm choklad med grädde på toppen. nu har jag precis stoppat i mig några bitar lax och ska sätta mig och läsa lite om schizofreni som jag har prov om på fredag. kan sitta uppe hur länge jag vill för imorgon börjar jag inte förens klockan ett!



vad passar inte bättre än fyra idor en sån här dag?♥

Kommentarer
Postat av: ida

tänk för att du är så dunderbra så du inte anar. Tack för idag vännen <3

2011-12-14 @ 22:53:03
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0