ONSDAG

jag har haft en så mysig dag idag. vaknade upp bredvid min älskling och han överraskade mig med att vi skulle äta frukost på cafét syster yster. gudomligt gott! vid lunch åkte vi hem till robins mormor och åt och hade det mysigt. jag älskar att vara där! när robins jobb kallade fick vi motvilligt åka till skövde. jag gick en liten runda på stan och tränade sen på gymmet. ska snart hoppa in i duschen och sen ägna resten av kvällen åt samhällsplugg ihop med pappa. det är bra tur att jag har en pappa som älskar samhäll och kan allt om allting!




fick denna av robins underbara mormor idag! hon har gjort den själv, och hon har säkert tio andra likadana snögubbar hemma i olika färger, som hon har gjort. så jag fick välja vilken jag ville ha. så himla söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0