SÖNDAG - ANDRA ADVENT♥

tiden går verkligen för fort. skolveckorna får gå hur fort de vill, men när helgen väl är här, får tiden gärna stanna upp ett tag. denna helgen gick precis lika fort som alla andra helger, men jag har haft en bra och mysig helg så jag får vara bra nöjd ändå. idag ska jag baka lussebullar på förmiddagen. sen vid klockan ett ska jag åka till lidköping och spela DM i futsal hela dagen. jag kanske är den enda i världen som faktiskt kan tycka att futsal ibland är roligare än att spela på gräs. i futsal är det en sån fart och man är med i matchen hela tiden. jag älskar det! jag hoppas att jag får avsluta min helg med min robin, då blir denna söndag helt perfekt.




andra ljuset är tänt♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0