SÖNDAG - TREDJE ADVENT♥

hade helt glömt bort att det är tredje advent idag. känns som att julen är så långt bort, men det är inte mer än två veckor kvar! idag på självaste tredje advent vaknade jag upp med världens stress i magen. trots att jag var trött och ville ligga kvar tvingade jag mig upp, eftersom jag måste plugga varenda minut innan jag åker iväg och tränar idag. så snart ska jag sätta mig med pappa och plugga på samhäll, som jag verkligen inte förstår mig ett skit på, äcklig ekonomi. hoppas jag får in en liten gnutta kunskap så att jag kan åka och träna gymnastik med gott samvete och sen ha söndagsmys med min robin!



en så komisk bild från igår. klockan var precis nio och jag väntade på att david skulle komma. mamma och pappa hade redan tröttnat och såg ut så här!
hade förövrigt en supermysig kväll med david igår. vi satt bara och prata heeela kvällen, från att han kom vid nio till ca halv två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0