SÖNDAG

har haft en lika bra helg som vanligt. i fredags spenderade jag och ett gäng vänner kvällen på norra piren där erik, pauline och anton sjöng och spelade musik. helt ljuvligt. en jättemysig och bra kväll!
i lördags morgon åkte jag och mamma in till stan för att gå på julmarknad, handla julklappar och lyssna på min pappa som spelade musik och teater på stadshuset. mysigt! på eftermiddagen åkte jag hem till min robin. jag stod för middagen och hemmagjord pizza serverade jag till hela familjen enoksson. jag och robin såg sen på film och myste hela kvällen! idag har jag spenderat min förmiddag hemma hos robin och en stund på stan med pappa. sen har jag tränat gymnastik hela eftermiddagen. efter en god söndagsmiddag sitter jag nu placerad i soffan ihop med mamma och pappa och ser den nyaste filmen av irene huss!







bilder från i fredagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0