TISDAG

jag är så jävla glad. idag gjorde jag mitt absolut sista prov för detta året. nu kan jag andas ut och allt jag hade i skolan för bara några veckor sen, som praktiskt taget tog död på mig, är nu över. fan vad jag är nöjd!
hade en jättemysig skoldag dessutom. vi har sett på film hela dagen och haft knytkalas. alla i klassen tog med sig något de hade bakat, så det var i stort sett 30 olika bakverk att dyka ner i. blev så mätt att jag knappt kunde stå upp, och innan lunchen var det dessutom. kändes som att jag skulle somna på matteprovet när mitt blodsocker låg på botten, men det gick helt okej ändå! efter skolan åkte jag, pappa och felicia och fikade på gräddhyllan. var fortfarande mätt men kunde allt få ner en bit till. sen gick vi runt på stan och handlade de sista julklapparna. ikväll har jag lyssnat på julmusik och slagit in en massa julklappar. nu ska börja det stora jobbet med mitt rum. jag ska storstäda och möblera om. inte den lägligaste tiden för det nu men jag vill ha en förändring!

felicia hade samlat ihop ett par bilder från förra vintern, så dom snodde jag från henne. blir glad av bilderna och älskar att snön äntligen har kommit. visst har det inte kommit lika mycket som förra året, men detta duger bra ändå!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0