TISDAG-LUCIA

sitter och avnjuter en sovmorgon till 12.45 (missade tråkigt nog den mysiga luciastunden i kyrkan, men jag kunde inte svika min sovmorgon). visserligen så känner jag mig stressad och orolig så jag hade ju kunnat njuta mer. på tisdag nästa vecka, klockan 14.01, kan jag slänga av mig varenda tung sten som ligger i magen, och bara fira att alla prov, inlämningar och redovisningar är över. men just nu har jag ett samhällsprov, ett socialpsykisatriprov och ett matteprov kvar, och dem där stenarna ligger där de ska. jag vill hinna träna, hinna handla julklappar, hinna baka julgodis, hinna träffa vänner och hinna känna lite julkänsla, men jag måste sätta mig med mina samhällsböcker istället och skjuta upp allt det där till senare. så idag ska jag åka till skolan för två lektioner och sen åka hem och plugga hela kvällen. kul dag!



bjuder på en söt bild från några veckor tillbaka, på mig, felicia och oliva en tråkig skoldag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0