TISDAG-ONSDAG

En kort resumé från gårdagen: kramade min morfar hejdå, åkte hem till Robin, vi var duktiga och gav oss ut på en löprunda och på kvällen spelade vi spel med hans lillebror och såg en läskig film. Mysig kväll! Idag gick jag upp tidigt för att åka till Skövde och besöka frisören vid öppningstid. Jag har äntligen fått ordning på min utväxt och känner mig lite fräschare igen! Efter tre timmar i frisörstolen gick jag och mamma på stan och tittade bland all julrea. Om en liten stund ska jag åka till stan igen för att träffa min vän Towe. Jag har inte träffat henne på evigheter så vi ska ta en fika till att börja med och prata av oss allt vi har missat. Sen ska vi avsluta med att gå på bio och slutligen övernatta hemma hos mig. Mys-onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0