TISDAG

skrev aldrig någonting igår. hade en så ointressant dag så det kändes rakt ovärt att ägna tid till ett inlägg för det. gick i skolan, räknade matte på högskolan, pluggade lite annat och umgicks med felicia och mark en stund. idag har väl dagen inte varit mycket mer intressant än igår. har gått i skolan, avklarat min engelskaredovisning och är överlycklig att kunna stryka över en punkt på listan, tränat på gymmet med felicia och nu har vi oliven på besök. ska trots finbesöket plugga på mitt hemska sämhällsprov som jag har nästa vecka men hoppas vi ska hinna med lite mys också! klockan tolv ikväll kommer min robin och hämtar mig och då åker vi hem till honom. jag har studiedag imorgon så då ska vi mysa hela förmiddagen eftersom han inte börjar förens klockan tre!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0