ONSDAG

dagen innan lov. jag känner ingen julkänsla över huvud taget, men sisådär kvällen innan när alla paket ligger under granen, när vi provsmakar julskinkan och när jag och felicia delar säng för att vakna upp på julaftons morgon ihop, då brukar alltid julkänslan komma! alla julklappar är i alla fall köpta och ikväll ska jag och felicia baka pepparkakor och julgodis. har precis gjort klart mitt rum också. gårdagens möblering blev jag inte nöjd med, så jag gjorde om det idag igen. nu är allt helt perfekt och jättemysigt. jag har satt upp min efterlängtade sänghimmel över sängen, så nu ligger jag som en prinsessa där under. jag ska ta kort på allt om någon dag, men orkar inte med det ikväll. nu ska jag sätta mig vid köksbordet och äta/baka pepparkakor! KRAM♥



jag älskar dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0