GRATTIS KARIN♥


idag fyller en kär gammal vän år. min barndomsvän och världens goaste tjej Karin!
det var inte igår vi åkte sparkcykel i "svarta backen" och lekte mamma, pappa barn där du och felicia var mamma och pappa och jag var barn. alla resor till sälen, liseberg och vallda. och nästan det värsta, när vi var runt sex-sju år och klippte våra vanliga trosor till stringtrosor, finns ingen jag har fler sjuka och underbara minnen med sen så lång tid tillbaka. och nu blir du helt plötsligt 18 år!

ikväll gick jag och felicia över med en present från familjen Kihlstrand, och borta hos henne bjöds det på tårta. värlsmysigt! nu ska jag räkna de sista talen inför matteprovet imorgon och sen lägga mig. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0