HAPPY DAY

idag är jag glad. ska träffa den jag tycker bäst om och träna gymnastik. och det bästa av allt är att jag imorgon rullar iväg mot stockholm med min syster och min mamma. spa, shopping, god mat och massor mys i tre dagar, ett perfekt avslut på lovet och precis vad jag behöver!



som vanligt finns det inte mycket bilder att bjuda på som hör till det jag skriver. men en på towe, mig och emma från en härlig sommarkväll i augusti, passar ganska bra ändå, för att jag tycker om och saknar er så mycket!


Kommentarer
Postat av: ida

sv: Den är super söt på er gosetöser, och tack verkligen själv! Tycker om dig massor med <3

2011-02-17 @ 15:40:40
URL: http://idajarlhed.blogg.se/
Postat av: towis :)

saknar dig också maya, vi får ta tag i det här nu <3

2011-02-22 @ 20:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0