HAPPY MONDAY

jag är glad att jag knappt kan sitta still. har suktat efter en pircing i naveln hur länge som helst, men eftersom jag näst intill börjar gråta när jag ska ta blodprov har det känts rätt omöjligt. men efter skolan, smetade jag på ett tjockt lager bedövningssalva, och tog mamma i handen och gjorde det. jag har nog aldrig varit så nervös, men bedövningen hjälpte så mycket att jag knappt kände något. ikväll ska jag träna fotboll, vilket jag egentligen inte borde göra, så det blir nog lugnt för mig ikväll!


bilden hör inte alls till dagen, men tänkte ändå visa en bild, den ända bilden på mig och felicia, där vi faktiskt är ganska lika!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh, jag vill också så himlans gärna pierca mig i naveln! vad använde du för bedövningssalva? köpte du den själv? :) du har en fin blogg!

2011-01-19 @ 09:35:25
Postat av: Maya

SV Linnea: jag använde en salva som heter embla, den var jättebra, och jag kände näst intill igenting! och jag kan lova, att om jag klarade att pierca naveln, klarar vem som helst det, för jag är världans spruträdd!

2011-01-19 @ 20:08:13
URL: http://mkihlstrand.blogg.se/
Postat av: Linnea

VArt köpte du den? :) ursäkta alla frågor, men jag är nog precis som du!

2011-01-20 @ 16:50:53
Postat av: Maya

SV Linnea: inga problem hörru! jag köpte den på apoteket, och den kostade runt 80 kr. om du köper en sån, så tänk på att du ska smörja på halv tuben (en väldigt liten tub) och låta det vara på i ca en timma innan du tar hål. du ska inte smeta ut salvan utan bara gegga på ett tjockt lager, och sätta ett plåster över (finns i paketet). så ska de gå prima!:)

2011-01-22 @ 17:00:27
URL: http://mkihlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0