BAD DAY

idag är en riktig skitdag. vädret har varit grått, regnigt och trist och min jobbdag har varit seg och kall. efter jobbet fick jag reda på att min robin var på väg till landvetter och ska dra utomlands på en sista minuten bara sådär! fick även min lönespecifikation och fick skatta bort halva lönen och fick därför inte alls så mycket som jag hade hoppats på för juni månad. allt är helt enkelt verkligen inte som jag vill ha det! jag vill vara ledig, ha massor av pengar, resa långt bort, umgås med alla vänner jag har och samtidigt bara vara med min robin. ikväll har jag i alla fall unnat mig en chokladkaka, så lite bra har dagen varit trots allt.




Kommentarer
Postat av: louise

jag saknar dig...

vi måste ta och ses snart !!<3

2011-07-18 @ 15:12:13
URL: http://louiselindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0