FÅNGARNA PÅ SOMMARLAND

hade en rolig kväll igår! dock var det kallt och allt var ganska o-organiserat, men trots det hade jag kul. fångarna på sommarland är ungefär som fångarna på fortet. man gör olika grenar och får en nyckel om man klarar det. det är allt ifrån att simma bland de stora karparna i sjön på sommarland till att åka olika badattraktioner och springa stafetter osv. det lag som klarar flest nycklar får pris, och även det lag som har bäst utklädnad får pris. mitt lag var utklädda till emos, men vi liknade nog mer emo/rock-stil. när jag kom hem sov min robin hos mig.

idag har jag varit i stan och hittat en fin klänning inför ikväll. sprang och gick sen hem från stan. ikväll väntas festligheter på hotell snickaren för att fira paulina. känner på mig att det kommer bli en grym kväll!




bild från igår. bilderna är dock jävligt fula, men det får man nog vara när man är utklädd!

Kommentarer
Postat av: louise

åh den snygga rockbruden får jag träffa ikväll!!

tagggga :D

2011-07-08 @ 16:56:03
URL: http://louiselindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0