FINA SÖNDAG

åh vilken skön dag det är idag! solen skiner och jag är pigg och glad! pappa drog med mig ut på en mördar-spring runda förut. blev helt slut så jag fick ont i magen! men det känns grymt bra nu efteråt och efter en lång dusch sitter jag nu och tittar på när tjejerna i sverige spelar mot australien. efter matchen åker jag och mamma in en sväng till stan och ikväll ska jag äta grillat med familjen. sen åker jag till skara för en grym kväll med alla mina lotterister. känner på mig att det kommer bli bra! börjar inte förens halv ett imorgon så kan som pricken över i:et njuta av en sovmorgon imorgon!


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Fyndsugen? Då är du välkommen att kolla in min bloppis! Där säljs allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder av god kvalitet! Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2011-07-10 @ 15:09:08
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/
Postat av: sommarlands älskre..

hehej<3 det är vi som pratar med dig på sommarland du har en jätte fin blogg kollar den evry day! <33 (L):D

2011-07-11 @ 19:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0