MÅNDAG

hade en grym dag på jobbet idag. allt gick bara jättebra och jag hade kul! var dock dödstrött i slutet av dagen och en och en annan gäst sa till mig "parken stänger snart", och skrattade när jag gäspade och var allmänt virrig. idag hade vi en tyst minut för norge. det var så himla fint och faktiskt häftigt. i en minut var precis hela parken knäpptyst, alla människor stod stilla, alla attraktioner och lotterier var avstängda och all musik var borta. blev helt rörd! den större delen av alla gäster på sommarland kommer ju nämligen från norge..
nu ska jag inte skriva mycket längre än så här, har lagt mig till ro i min säng framför filmen bert. kommer somna gott ikväll när jag vet att jag är ledig tre dagar framöver, äntligen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0