MYSIG ONSDAG

hade en bra dag på jobbet idag! stod i samma lotteri som towe, så fick mig en god vän att prata med under hela dagen! när parken stängde var jag så trött att det nästan var svårt att vara trevlig mot folk. när vi slutade satte sig towsan och jag oss på hennes cykel och trampade hem till henne. vi har haft en jättemysig kväll. ätit gott och kollat på en gråt-film. innan vi hoppar i säng ska vi prova kläder inför imorgon då det är "fångarna på sommarland". mitt lag ska vara utklädda till emos, men det kommer jag lägga ut bilder och berätta mer om imorgon! imorgon väntar jobb för oss båda, så godnatt!



en bid från ikväll!


Kommentarer
Postat av: ida

mayaaaaaaaaaaaa, imorgon ses vi förhoppningsvis. OCh guuuuuuuud så jag längtar. Vill också ha kihlstands myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys <3

2011-07-08 @ 00:17:01
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0