TISDAG

börjar med att berätta om gårdagen jättekort. jobbade hela dagen och fick sen besök av david och robin på kvällen. en mysig kväll med dom två bästa killarna i världen!
idag har jag ännu en gång jobbat hela dagen. efter jobbet hämta pappa upp mig och vi åkte direkt upp till billingen och sprang milen. känner mig grymt nöjd och förstår inte hur jag orkade när mina fötter redan var helt krossade efter dagen på jobbet. men nu somnar jag gott och vaknar pigg till en till heldag på sommarland!




en bild på vad jag fick göra igår på jobbet! egentligen skulle det ha varit en bild på kottelina när faktiskt jag stod i dräkten, men fick inte in bilden på datan. men som sagt, så gick jag runt och svettades bland alla ungar som kramade mig tusen gånger om. man kände sig nästan älskad av varenda person, synd bara att det var kottelina och inte mig alla ville krama!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0