FREDAG-LÖRDAG

vilken grym helg jag har haft hittills! igår var det som sagt partaj på hotell snickaren. började kvällen hos linus och sen vidare till hotellet. hade en bra kväll kort sagt!
idag vaknade jag upp svettig och go i en tält-säng ihopträngd tillsammans med robin, hemma hos mattias. vi startade dagen med pizza och gick sen hem till linus. hängde hos honom en stund med några stycken och bara tog det lugnt. dagen bara rusade iväg och tillslut tog vi tag i det hela och åkte hem till janne för lite grill och mys. hade en jättetrevlig och skön kväll. bestämde mig för att åka hem och sova i min egen säng för en gångs skull, känns som att jag inte har sovit i den på evigheter! nu ska jag snart släcka lampan. imorgon väntar förhoppningsvis bad i djäknesundet och på kvällen är det lotterifest. alla lotterister som jag jobbar med ska alltså träffas imorgon och ha lite kul! en riktig toppenhelg enligt mig!

fredagkväll

























avslutar med en bild på självaste paulina och mig!

lördagkväll












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0