LISEBERG

har inte haft tid för datorn en enda sekund det senaste. orkar faktiskt inte dra någon längre sammanfattning av de senaste dagarna mer än att de har bestått av jobb, träning, robin och vänner. tänkte istället berätta lite mer om gårdagen. hade en ledig dag igår så jag och robin gav oss iväg till göteborg för att gå på liseberg. hade verkligen glömt av hur kul det är! vi sprang runt som två små barn där inne, och han tvingade upp mig i alla karuseller som jag trodde jag skulle vägra att åka. vi var grymt nöjda med dagen i alla fall när tåget åkte hem vid halv tio.
idag vaknade vi inte förens klockan elva, vilket var behövligt efter att ha sovit fyra timmar natten innan. när robin åkte hem tog pappa med mig ut för att springa. nu är jag färdigduschad, och ska byta om till arbetskläder för att om en stund ge mig iväg och jobba på campingen hela kvällen. kommer inte vara hemma förens tolv och ska upp klockan halv sju imorgon och jobba igen...












avslutar med en bild på en bukett rosor som robin överraskade mig med i tisdags♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0