SEGIS-TISDAG

en riktig seg-maya dag idag. tagit en lång och behövlig sovmorgon, legat ute i solen en liten stund, badat en liten stund och inte gjort mycket mer än så. ikväll startar fotbollen igång igen så jag kände att det var lika bäst att hålla mig till huset idag. det är inte vilken träning som helst, har beep-test och fys-test, för att se om vi har skött våran sommarträning som vi fick i läxa under uppehållet. jag är glad bara jag kommer hem levande! ikväll ska jag lägga mig tidigt för att imorgon bitti åka till göteborg och gå på liseberg med mina fina vänner. ska för första gången i mitt liv åka tåg till göteborg helt själv, eftersom dem andra redan är i göteborg. är jag den enda som aldrig åkt själv? jag har alltid haft någon med mig, så nu är jag jättevervös. det är dax att skaffa sig lite vuxenpoäng nu faktiskt! imorgon kommer jag förhoppningsvis ha massor bilder att visa, förhoppningsvis!



tycker om den här bilden♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0