KROATIEN♥

åh nu är jag hemma i mitt mysiga hus igen! längtar tillbaka till kroatien jättemycket, men det var ändå så himla skönt att komma hem och träffa min familj igen. när jag tänker tillbaka på veckan kan det ha varit en av de bästa resorna jag gjort i hela mitt liv. av de länder jag har varit i är kroatien helt klart det finaste stället! har hur många bilder som helst, men har försökt att plocka ut några så att det inte blir ett överflöd här. för att se ännu fler bilder än dom som kommer upp här kommer det finnas massor på facebook.






































jag älskar dig min underbara♥







Kommentarer
Postat av: Linnea

Det värkar mysigt/roligt i kroatien!:D skulle vilja åka dit!

2011-07-07 @ 19:37:13
Postat av: dina sommarlands fan

rolig, fin och trevlig blogg!:D

2011-07-07 @ 19:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0