3:e juni

sitter en solig, fin, underbar och somrig fredagkväll i soffan. blir lite djupt deprimerad när jag kommer hem halv åtta på kvällen och ska jobba dagen efter med uppstigning klockan sju. så när alla andra är ute och grillar, njuter av sommarkvällen och har det bra, får soffan stå för min kväll. har trots allt ätit en mysig middag med familjen och jordgubbar och glass till efterrätt. får helt enkelt hoppas att även jag en vacker dag har tid för lite grill, sol och mys med mina vänner!
mina två första dagar på jobber har varit bra, alla människor är glada och jag blir glad. är två fötter och två knän fattigare men ett par tusenlappar rikare, så det får gå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0