JOBBHELG

har trots jobb alla dagar haft en bra helg tillslut. i lördags fick jag mig en mysig och rolig kväll vid sjön ihop med mina klasskompisar där vi spelade volleyboll, grillade och hade det bra. igår kom robin och hämtade mig från jobbet. på kvällen åkte han, jag, david och felicia sen på bio. baksmällan två. jag har inte sett ettan men trots det tyckte jag tvåan var bra! idag har jag självklart jobbat hela dagen. kom hem till en god middag ute på altanen, som en riktig sommarkväll. känns halvkul att gå upp till skolan imorgon när jag inte har fått sova en enda morgon denna helgen, men efter en långhelg känns det faktiskt kul att träffa alla igen! så ikväll ska jag mysa med min mamma och lägga mig tidigt för att orka upp imorgon. PUSS

Johannas bilder - lördag kväll










felicias bilder - söndag kväll







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0