ONSDAG

de här godingarna hittade hem till mig igår. jag säger bara puss på dom!

igår jobbade jag hela dagen. nästan inget folk, och allt var väldigt lugnt. direkt när jag slutat kom pappa och hämtade mig och körde mig direkt till orkanvallen där jag skulle spela match. vi spelade mot ullvåker och det blev en vinst med 3-1. måste helt ärligt säga att vi var grymma! återstående tid av kvällen gick till mys med robban.
idag är jag ledig från skolan. skulle ha haft friluftsdag, men eftersom någon tragisk människa hade roat sig med att slänga alla kajaker i sjön, blev det inställt för oss. så har varit duktig och storstädat mitt rum idag och förberett lite inför när robin kommer hit efter jobbet. har en överraskning på gång, som jag berättar om senare. nu ska jag sätta igång, ha en bra dag, för det kommer jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0