SURPRISE

ett gäng bilder från igår då jag överraskade robin. vi hade båda bestämt att vi skulle fira våra födelsedagar ihop i sommar istället. men så blev ju inte fallet. jag gjorde iordning en middag bestående av exotisk planka, och kladdkaka med vit choklad i till efterrätt. och självklart presenter. hade en jättemysig kväll och vi avslutade med filmhyrning och ont i magen efter alla godsaker.
idag gick jag i skolan från halv tio till elva. vi lekte lekar och åt glass och tacos. tog mig en liten tur på stan ihop med felicia efter det hela och fick med mig en tunika och en bikini, och även lite ångest. pappret på mina skulder till mamma och pappa tar snart slut, så jag väntar ivrigt till lönen kommer så jag äntligen kan bli skuldfri!
nu ska jag inte ödsla bort hela dagen framför datorn. ska göra något vettigt och sen åka och träna fotboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0