HELGENS BILDBOMB

nu var det längesen! en stor bildbomb får sammanfatta lite av min helg, så finns det inget missat.
idag gjorde jag mitt absolut sista prov, vilken frihet! har dock jobb över öronen och har inte tid med mycket mer än det. jobbar dagen efter sommarlovet och varje dag fram till jag åker till kroatien, då blir jag äntligen lite belönad! ska inte skriva mycket mer än så här, för nu ska jag bara mysa med min kärlek hela kvällen. då mår jag som bäst!
student i stan och hemma hos min gamla vän diana.
en mysig kväll ihop med david och felicia.
jobbat lördag-söndag. flörtade till mig clown-rollen under söndagen och gick runt och kramade och blev fotograferad av en massa söta barn hela eftermiddagen!
myst med min underbara.
har haft lugna och mysiga kvällar hela helgen. ganska trött på att komma hem sent från jobbet och börja tidigt på morgonen, vilket då resulterar i lugna kvällar. men med underbara vänner och en underbar pojkvän så går det!

imorgon tar jag "ledigt" från skolan och jobbar istället. ska sen spela match under kvällen. morgondagens schema på ett ungefär! på onsdag är det friluftsdag, torsdag brännboll och fredag skolavslutning. inte helt dumt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0