20 JUNI

det var visst dax att besöka bloggen igen såg jag. mina senaste dagar är ganska enkla att dra en sammanfattning igenom. jobbat varje dag sen i lördags, varit på en hemkomstfest för oscar och axel, och haft söndagsmys med min fina. har nog faktiskt inte hunnit med så mycket mer än så. ikväll ska jag planera och plocka fram allt jag ska ha med mig till kroatien för att tvätta och ha mig. känner mig stressad över att hinna med allt som ska hinnas med innan jag åker. packa allt, köpa småsaker som jag måste ha med, hinna träffa så många vänner som möjligt och mitt i allt ihop tar jobbet störst plats. jobbar fram till onsdag och åker torsdag natt. men fan vad bra jag kommer ha det!

en riktig stor hög med bilder från i lördags
lille oliven sov hos mig och vi hade en mysig morgon med frukost framför filmen bert, innan jobbet drog igång vid tolv.


Kommentarer
Postat av: louise

snygggga och saknade du... vad ska du göra på midsommar<3 ?

2011-06-21 @ 23:24:46
URL: http://louiselindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0