ONSDAG 22 JUNI

tänkte börja nämna att min kväll igår var supermysig. efter en hel dag med jobb och fotbollsträning på det, åkte jag hem till min vän alexandra där hon, jag och becca spenderade kvällen i hennes uterum med massa gott och massa prat. blir alltid lika mysigt!
idag har jag jobbat som vanligt och efter jobbet hade vi kick-off. vi hade tävlingar i alla olika lotterier och avslutade sen kvällen ihop med alla som jobbar på sommarland och spelade brännboll. hade en rolig och mysig kväll!
ligger nu nerbäddad och redo för att släcka lampan. imorgon har jag så mycket att göra att jag blir stressad av att ligga här. ska hinna träna, duscha och göra inpackning, packa vilket jag inte har börjat med än, åka till stan och fixa småsaker som ska med, och slutligen åka hem till robin. har satt klockan på halv nio så jag förhoppningsvis hinner göra allt utan att stressa. imorgon åker jaaaaaaag!
HOS ALECC

KICK-OFF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0