FREDAG KVÄLL

hemma från praktiken och känner mig görnöjd! det var jättemysigt att vara där på kvällen. när alla hade gått och lagt sig satt jag och de jag jobbade med och drack te och åt chokladkaka, och i slutet på kvällen gick jag och min handledare in till en tant som är en liten nattuggla, och la pussel och tittade på let's dance. de är inte ofta det är så kul och mysigt på jobbet (praktiken)! nu ska jag slänga mig i sängen och se en bra film, för imorgon har jag sovmorgon till två igen! tänkte göra min debut i övningskörning innan, lär bli väldigt intressant. GODNATT♥



en härlig bild från i somras. en kväll på sommarland, grill och bad med dom jag jobbade med. har föresten nog inte nämnt att jag fått jobb där i år igen!

Kommentarer
Postat av: ida

PS, du och jag ska absolut se skilda världar :D

2011-03-25 @ 23:12:39
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0