GRATTIS SIMON!


helt plötsligt blev min bror 20 år. så idag kom han hem och blev firad med presenter och godsaker. har precis avnjutit en god tårta och lite senare väntar tre rätters som pappa står i köket och fixar och donar med för fullt.
tänkte trots att det är firande bege mig iväg och träna gymnastik lite senare idag. kan jag gott och väl behöva! sen kommer min bästa robin till mig. söndagsmys är bland det bästa myset under veckan!

imorgon väntar första dagen på praktiken. ska vara bland gamlingarna på ett ålderdomshem och ser faktiskt fram emot det! är dock redigt nervös. men det ser lovade ut med fyra veckors praktik, som också gör att vi under fyra veckor inte får en enda läxa eller prov. njuter lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0