MÅNDAG - LEDIG

ligger nerbäddad i soffan och njuter av min ledighet. sov ut till tio och gjorde iordning en stor frukost. om en stund ska jag göra lite nytta som att plocka undan på mitt rum, ta en dusch och bege mig in till stan. i stan ska jag träffa två av mina bästa vänner, som jag tyvärr inte träffar så ofta. en fika och massor utav prat som vi har att ta igen! sen avslutar jag dagen med fotbollsträning!


trots alla år hittade jag inte en enda bild på er två ihop..
men här har vi godingarna!


Kommentarer
Postat av: louise

sv: ja men absolut! hoppas det går superduper bra på praktiken och träningslägret, så kan du ju höra av dig nästa vecka så kan vi kika på vilken dag vi kan se till att ses ? <3 puss goding

2011-03-28 @ 16:44:21
URL: http://louiselindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0