ONSDAG

dag tre på praktiken är gjort och jag tycker det går bra! händer så mycket roliga saker hela tiden. igår målade en söt liten gubbe på nagellack på sina läppar. sen var det en tant som frågade min handledare vart en annan som jobbar där var. då svarar min handledare "hon har åkt hem", då säger den lilla tanten "de kan jag förstå, när hon har dig som chef". man får sig ett par goda skratt titt som tätt!
om några minuter tänkte jag bege mig en våning ner och springa på bandet en stund. för det var inte igår jag gjorde det senast! senare ikväll åker jag hem till min gosis och spenderar kvällen och natten där, för imorgon är jag ledig! enda lediga dagen under veckan dock... nog om skitsnack, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0