FREDAG-LÖRDAG-SÖNDAG

nej nu var det inte igår. har haft en grymt bra helg, så någon dator har de inte funnits utrymme för!
i fredags hade jag en jätterolig kväll i sventorps bygdegård där det bjöds på 18-årsfest för pepita och victoria. i lördags sov jag och min robin ut länge. felicia tittade sen in och vi åkte och kollade på robin när han spelade innebandymatch. kvällen avslutades instängda på mitt rum med en stor skål godis och annat gott, och ett par filmer. idag är det fotbollsmatch som gäller. första träningsmatchen för iår, så är smått nervös! ska avsluta helgen med en eftermiddagsfika tillsammans med cornelia och flisan och kvällen består av solsidan och söndagsfilm!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0