the beauty of this life I've made with you

slutade redan vid tolv idag. förstår snart inte varför jag är i skolan, när det känns som att vi ändå inte gör någon nytta. men jag antar att det är så här det är när det är veckan innan fyra veckors praktik. men det är ju dumt att klaga på det slappa schemat som de flesta nog skulle döda för!
har gjort precis ingenting efter skolan. bara legat och kollat på de missade avsnitten av big brother, som jag för första gången har fastnat för. ska i alla fall göra någon nytta idag och ge mig iväg för en och en halv timmes fysträning med fotbollen. sen kommer min robin och har tisdagsmys med mig!



det finns ingen som får mig att må så bra som du gör♥


Kommentarer
Postat av: cornelia

åh ni är väl för söta tsm :) <3

2011-03-15 @ 17:02:10
Postat av: Maya

2011-03-16 @ 16:53:24
URL: http://mk
Postat av: maya

Sv: taack cornelia min goding:)<3

2011-03-16 @ 16:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0