10 MAJ

en så fin dag som denna ägde engelska nationella rum. kan nog ha varit det sämsta provet jag gjort, men jag är så glad att det är över, så det får helt enkelt gå som det går. la mig förtjänat ner på solstolen när jag kom hem och räknade lite matte för att inte vara allt för lat. om en stund tänkte jag åka upp till orkanvallen för lite fotbollsträning i denna hettan. måste även hålla mig pigg till klockan tolv ikväll eftersom robin kommer och nattgästar mig då när han slutat jobbet. så vakna pigg och glad kommer jag i alla fall göra med min kära!

Kommentarer
Postat av: din alldeles egna norrlandsbo

SNYGGING MAYA!

2011-05-10 @ 21:21:40
URL: http://bjorklinsandblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0