16 maj

har haft en riktig mjukstart på veckan. slutade redan halv ett och imorgon slutar jag kvart över tolv! satte mig ner med matteboken direkt när jag kom hem och sen kom robin och besökte mig. vi låg och sov i två timmar och sen åkte han iväg och tränade. jag väntar nu på att han ska komma tillbaka, så vi kan ha en mysig måndagskväll med någon bra film!

om två veckor hade jag och robin planerat att åka till göteborg, och bo på spa-hotell i två dagar, som jag fick av honom i födelsedagspresent. och jag har längtat så mycket. fick en kniv i hjärtat när jag såg mitt schema över sommarjobbet, och insåg att jag jobbar heeela kristihimmelfärds-helgen. fem dagar. och kan då inte åka till göteborg. jobbar sen varje helg fram till sommarlovet, och i stort sett hela sommaren. blev helt plötsligt väldigt osugen på sommarlov och den ledigheten som jag inte har...
tre bilder från förra året på sommarland. de två första bilderna är från "fångarna på sommarland" och den sista är från "galamiddagen".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0