24 - EN MÅNAD KVAR!

ligger framför teven och kämpar för att inte somna. min älskling kommer klockan tolv efter jobbet, så jag ligger och väntar in honom. har sovmorgon imorgon som tur är! idag har jag äntligen äntligen äntligen fått ordning på mitt hår. åkte till frisören i hjo där grymma klara slingade och klippte det. lika duktig som vanligt, och jag är nöjd! hade tänkt visa bild på resultatet om det inte vore för att min kamera är helt död, så jag visar det imorgon istället!
har även tränat fotboll idag och efter träningen grillade hela laget och hade det lite mysigt. men jag har faktiskt glömt nämna det viktigaste med dagen - EN MÅNAD KVAR TILL KROATIEN MED MIN KÄRLEK!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0