DAGEN INNAN HELG

dagen innan helg, känns som att det var igår jag skrev att det var torsdag sist! men jag kan absolut inte klaga, för det väntar nämligen en fullplanerad helg med liseberg/veronica maggio imorgon, utbildning i sommarjobbet på lördag och grill under kvällen med fina vänner, och slutligen fotboll på söndag. tror helt klart det kommer bli fint!
idag har jag gått runt som ett lik i skolan, ful och trött! men som jag sa förra veckan, så antar jag att det är okej att känna sig halvtaskig dagen innan helg. robin kom och gjorde mig gladare efter skolan och om en stund ska både han och jag iväg på våra träningar. sen har vi planerat att ha en riktig myskväll och hyra film och äta poppcorn, sovmorgon till elva imorgon!


jag och min snygging!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0