EN SÖNDAG

vilken helg. så många känslor blandade på en och samma gång. det är helt omöjligt att inte beröras och jag kan inte ens förstå hur vissa människor just nu i denna tidpunkt mår. jag själv mår dåligt.
helgen i övrigt var väl den också både ris och ros. åkte till göteborg för att se veronica maggio, men såg inte ens någon maggio. hade i alla fall en mysig kväll på ett fik i fem timmar med mina vänner. hade utbildning på sommarland igår, och det ända roliga med det var väl egentligen att jag fick träffa mina fina towe och emma, få betalt och äta tacos. avslutade lördagen i tibro med hemma hos linus. mådde halvtaskigt och trots härliga människor var det lite ris där med. så åkte hem med min robin och sov hos han ganska tidigt. avslutade helgen gött med en förlust i fotbollen på 11-0 och det kan ha varit en av de sämsta matcherna mitt lag och definitivt jag har spelat, under mina tolv år som fotbollsspelare. men jag ska verkligen inte klaga, för det finns människor som har det så grymt mycket värre. jag lägger mig framför en film med mamma och tar en skål glass som ett litet avslut på denna konstiga, jobbiga, hemska, roliga, mysiga helg.









ett fåtal bilder från min helg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0